معرفی مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید شارستان کیش

معرفی:بازار شارستان کیش درسال 1388 توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش که در شهرک صدف قرار دارد به مدیر عاملی آقای سید تور دبی نوروز 98علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 مترتور کیش زمستان 97 مربع انجام و در سال1391 در آبان ماه به بهره برداری رسید.این مجموعه در 3 طبقه احداث و دارای 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد، هم چنین به عنوان اولین تور کیش دی 97و تنها مجموعه خدماتی در جزیره کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.بازار شارستان دارای 3 طبقه اصلی میباشد که در طبقات بالاتر میتوانید دفاتر تجاریتور کیش اسفند 97 و اداری را مشاهده کنید. این باتور هند نوروز 98زار بزرگ با مساحتی زیاد بخاطر معماری فوق العاده زیباتور دبی نوروز 98 جزو یکی از بهترین بازارهای جزیره کیش میباشد در ضمن اگر قصد خرید پوشاک و لباس را دارید ،روی این بازار حساب باز نکنید چون در این مجتمع خبری از پوشاک نمی باشد .پارکینگ اختصاصی از جمله امکاناتی ست که گردشگران تور کیش را آسوده خاطر کرده تور کیش بهمن 97است تا راحت بتوانند وسیه خودرو خود را پارک کنند و به تور آنتالیا نوروز 98خرید خود برسند.

مرکز خرید شارستان کیش

 


مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بين المللى تور دبی نوروز 98پانيذ کيش از تور کیش نوروز 98جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش ازتور کیش نوروز 98 سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت تور چین نوروز 98از بهترین مراکز خرید کیش است که همواره مورد توجه گردشگران تور کیش قیمت تور کیش نوروز 98بوده است.

 

مکز خرید پانیذ کیش

 

مرکز خرید پانیذ کیش

 


بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحلتور کیش هتل ترنج نوروز 98 مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برایتور کیش هتل شایان نوروز 98 نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازارتور کیش هتل مارینا نوروز 98 دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است تور ارمنستان نوروز 98که مسافران تور کیش می توانند از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنیتور شیراز نوروز 98 ها لذت ببرند .

 

بازار مرجان کیش

 

بازار مرجان کیش

 


بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا تور کوش آداسی نوروز 98افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیهتل مشهد نوروز 98ش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعتبلیط مشهد نوروز 98 کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است وتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

بازار هایپر مارکت کیش





:: برچسب‌ها: مراکز خرید لوکس کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: